Älskling!

image2366Snart är det 1 år sen som jag o älskling förlovade oss i Italien, det var en helt underbar resa och nu när det närmar sig 1 års dagen så längtar jag verkligen tillbaks. Vi hade tänkte oss en liten resa på 1 års dagen men vi verkar vara för sent ute...:( Spelar egentligen inte så stor roll vart vi åker, vill bara ha lite värme, mysig stad med fin natur och massa caféer ev lite shopping, krävs inte så mycket när man har världens bästa resesällskap! Vi får väl se om vi lyckas hitta något, hoppas!!!

Nåväl, nu är det påsk och idag är jag helt ledig:) Ska pyssla lite hemma, handla lite god mat o ta en sväng på stan och ikväll är det hockey! Imorrn ska jag rida o sen åker vi upp till Sunne, där det kommer bli fullt hus under påsk, trevligt.

Hoppas alla får en härlig påsk!
♥L

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis till 1-årig förlovningsdag! Ni är ett jättefint par, visa gärna mera kort på er!!!

2008-03-25 @ 10:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback