Bloppis!

Bloppisar har ju dykt upp på var och varannan blogg nu och då jag har en hel del kläder/skor o väskor som jag inte använder pga att det inte passar mig personligen eller storleksmässigt så tänke jag sälja en del här. Om någon är intresserad dvs...;)

Vi börjar med;

Klänning köpt secondhand. Står ingenting i, ev hemsydd. Någon slags ullblandning skulle jag gissa på. Längden är till mitt på låret ( iaf på mig som är 169 cm) 3/4 lång ärm. Storlek: ca 34-36. Pris: 150 kr.


Underbart snygg fuskpäls som tyvärr är liiite för liten för mig. Köpt secondhand, står Palle, made in Finland i den, står även storlek 38 men är mera som en 34. Fickor. Riktigt varm, fint skick! Pris: 350 kr.


H&M klänning i 100 % bomull, köpt för 2-3 år sedan, använd ca 3 ggr så fint skick. Pris: 150 kr.


Sååå snygg skinn väska med fransar och långt band. Köpt secondhand på nätet, men känns inte riktigt jag...tyvärr... Jättebra skick. Fack med dragkedja inuti. Pris: 400 kr.

Ja, det var allt för nu. Vid intresse maila mig på [email protected]. Kan hämtas i Karlstad eller skickas med posten.

Go´natt
♥L


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin väskan var!

2008-03-13 @ 00:20:56
Postat av: popmartin

Hej!
Bra blogg! Så pass bra att jag tycker att ni borde registrera er på min sajt www.modebloppisar.se där jag samlar bra bloppisar /bloggar om mode. Sorry för smygreklamen :)
/martin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback