Lördag!

Sitter här och mumsar på möööörk chocklad och funderar på vad jag ska ta på mig ikväll.... Ska ut och äta och fira Anna´s födelsedag. Naglarna ska iaf målas i favvo lacket, mitt röda från YSL, sen lutar det nog åt Pimpinette klänning. Ingen låtlista att göra sig iordning till, utan det får kvalserien i hockey stå för, mycket hockey nu...:)

Idag har Eva haft hoppträning för mig som gick superbra!!! Va ute i stallet i det ruskiga vädret i ett par timmar så nu känns det riktigt skönt att få göra sig fin o sätta sig på restaurang med god mat o dryck och med härliga människor!

image2426
Enkelt o fint från Facehunter.


Kommentarer
Postat av: Stina

Hoppas ni får en trevlig kväll!

2008-03-29 @ 18:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback