FBK-HV71

106889-141
Idag ska vi (jag, fredrik, anna, harald) gå på FBK-HV71. det ska bli skitkul! Har bara lyckats gå på en match i år, det är riktigt dåligt!!

Nu har jag nyss kommit hem från stallet, jag och Nalle var ute en sväng i ösregnet... Red lite dressyr på banan och han kändes jättefin idag!! Har även hunnit städa lite idag, samt fixat med hyacinter och amarylis som jag var och köpte igår. Det är riktigt julmysigt här hemma nu.
Nu ska jag gå och ta en dusch innan vi drar i väg till LLA! Har tippat 3-2 på tippahockey.se och 6-1 på hockeytipset.

Kram
Lina


Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJA FBK

Kramar mor

2006-12-05 @ 17:48:16
Postat av: hasse,eva

IDAG !!!!!!!!!!!!!

Vargarna kom aldrig ur sin lya idag,spelade som ett dåligt allsvenskt lag,det borde bli löneavdrag och biljettpeng tillbaks.Tråkigt när ni äntligen kom iväg på match.

P & K Eva & Hasse

2006-12-05 @ 21:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback