Fredag

Nu är äntligen fåtöljen hemma! Det blev jättebra, passa perfekt in!
Pajen står i ugnen och jag har just hält upp en Staropramen, perfekt start på fredags kvällen!

Idag fick vi in nyheter från Fröken Söt, supersnygg klänning, en topp och en guld/svart randig längre tröja som går att ha till bara tights/strumpisar eller till byxor! En julklapp till blev köpt idag; till Eva. Köpte en till Anna igår så jag har iaf börjat...! Var och boka en klipp och färg tid också, fick vänta tills 2/1 men det ska bli riktigt härligt att få lite ordning på det här ruffset!

Nej nu vill jag fortsätta med mitt fredagsmys!

Eva, Hasse ni är underbara! Det finns väldigt många fler som jag älskar men just idag har jag tänkt så mycker på Er två att jag måste skriva det också. Bättre människor finns inte!!!

Puss
Lina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med lillan min!! Vi har de allra bästa föräldrarna!!

2006-12-15 @ 20:15:58
Postat av: hasse,eva

DET FINNS JU INGA BÄTTRE UNGAR ÄN NIIIIII
SOV GOTT ERA SÖTNOSAR.
VI ÄLSKAR ER
P&K

2006-12-15 @ 23:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback