Härliga Lördag

Har myst med tända ljus och en lång frukost idag. Det är härligt att sova lite och ta det lugnt på morgonen när man går upp kl 06.00 varje morgon annars.

Idag blir det Ego, jag och Eva ska även åka på en secondhand runda har vi tänkt oss. Efter stägning bär det av till Sunne; jag, Fredrik, E, H, Anna och Harald. Det ska bli kanonmysigt och äta en god middag, dricka lite vin och ha det trevligt.

Igår var det riktigt kul på Ego, förutom att min dröm väska från jouels kom in och fick följa med hem så var det mycket folk och nyheter på secondhanden! På kvällen var det god mat och idol som gällde. Skönt att bara ta det lugnt.
I Torsdags var jag och Nalle på terminens näst sista hoppträning. Det gick kanonbra och galoppen börjar bli perfekt nu. Ser verkligen fram emot tävlingsterminen nu.

Nä, nu måste jag göra mig klar för att gå in till stan!
/Lina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det har varit roligt att vara på ego under helgen.
Lina och Anna S. har varit till stor nytta.

UNDERBART var det att ha sina fyra ungar (Fredrik o Harald inte ungar men underbara) på besök på lördagkvällen TACK Kramar mor o far

2006-12-03 @ 19:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback