Lyckad tjejkväll!

Det blev en lyckad tjejkväll i Fredags. God plockmat (tack harald) gott vin, trevliga människor å massa shopping! När alla hade gått, strax efter 21.00 så gick vi iväg ett par styckna till Via Apia. Tog ett glas vin och höll på att somna, så vid 22 tiden så traska jag och Kristin hem i regnet... vad festlig jag kände mig...

Ihelgen har jag ridigt  lör och sön. Hade hoppträning igår och det gick superbra!!! Hoppa 5 hinder med en galoppbom mellan varje hinder, sista gången var det ca 1-1.10 m. Det var nog väldigt nyttigt för Nalle!
Jobba em på Ego i Lördags, det var roligt. Ganska mycket folk, men jag tror att det är lite svårt att köpa julklappar när det är sånt här väder. Jag har iaf svårt att fatta att det är jul snart.

Den här veckan ska det komma nyheter från; made by me och hanky panky, bra julklappar!!! Förhoppningsvis dyker det upp lite nytt från Fröken Söt snart också!

Ha det gott!
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback