Rolig hockey!

Det var en rolig match mellan timrå-FBK, om man bortser från den första perioden då...!
Synd bara att Mattsson inte satte straffen i förlängningen. Bäst i FBK var Nordström, kämpa som en riktig varg! Rhodin måste nog tyvärr få en minus varg, han var inge vidare idag. Många utvisningar pga för långsam skridskoåkning. Ja, det var min analys av matchen.

Imorrn är det tjejkväll på Ego, det ska bli skoj! Vet inte vad det blir för outfit, men min sailor från stylein ligger mig varmt om hjärtat! Det kommer vara massa bra erbjudanden, lite gott att äta och dricka samt utlottning av hemligt paket.

Nu har Fredrik ringt och nattat från Portugal så nu kan jag krypa ner i kojan.

Godnatt
Lina

Kommentarer
Postat av: åsa

nu har jag mailat glada apan...

2006-12-11 @ 11:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback