tulpaner

Tulpaner har kommit i affärerna nu. Jag älskar tulpaner!!! Efter nyårsafton åker allt som har med julen att göra ut och det närmar sig våren. Underbara våren med underbara vårkläder hos Lilla Ego, jag längtar! Vi ska ha massa tulpaner på Ego i vår!!!

Har vart dåligt på att blogga nu under julen. Vi har haft en underbar jul uppe i Sunne! Några julklappar jag fick; termo ridbyxor och ridjacka, presentkort på make up store, plånbok(liknar marc jacobs) underkläder, hockeybiljett + ett restaurangbesök, halsband, ull mockasiner till mina isfötter, överknä strumpor, tavla, örhängen, stålar.....hm, kommer inte ihåg om det var något mera.

Hoppas att alla har haft en bra jul!

Kram
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback