25 årsdagen

Igår fyllde jag ju 25 år.
Det var en toppen födelsedag förutom att min älskling inte var här.
Dagen började vid 05.30 med god frukost, tända ljus, Anna och yttligare två paket av henne; ett par döfina örhängen å ett supersöt armband, både från Vilda A. Sen var det halv dag på Pictura, så vid 12 åkte jag och handla tårta och tog en sväng på gengåvan, härligt! Sen bar det iväg till stallet, Nalle och jag tog ett "dressyr" pass på banan å Umami och jag tog en promenad i regnet.
På kvällen kom Fredrik´s föräldrar, Eva, Hasse, Anna och Kristin. Tryckte i oss tårta, kladdkaka å massa kaffe. Älskar födelsedags fika, det är såå mysigt.
Dök i kojan vid 22.00 tiden å det var en till bra födelsedag!
Snart kommer Fredrik hem från Göteborg, då ska jag få mera present! Längtar!!

Ikväll blir det myskläder och OC.
På fre är det lön=handla nåt underbart från dahrling som kom idag!

Godkväll gott folk!
Lina


Kommentarer
Postat av: ani

Bra att du var nöjd med dagen! Kladdkakan var galet smaskit!!
Duktig.

Hörs i morra
kram
Ani

2006-11-22 @ 19:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback