25-årskalas

Igår var det kalas här på Strandvägen. Stina, Maria och Pinar hade åkt långt å det var såå kul att träffas!!! Även Anna, Anna, Eva, Hasse, Kristin å Fredrik var med. Det var snittar, vin, musiklek å massa tjatter. Mycket trevligt!!
Det var inga dåliga presenter jag fick heller. Av E & H fick jag en gitarr! Har ju länge velat lära mig spela gitarr så det ska bli skitkul!!! Har ju lovat att spela på A & H´s bröllop så det gäller att ligga i...
Av flickorna fick jag; sofia klänningen från stylein, made by me halsband, sett från bodyshop, glasskål från duka, ljus, gitarrlärobok, mössa å vantar å blommor!! Skitbra prestenter, TACK!!! Å tack så mycket för att ni kom och gjorde min kväll fantastiskt rolig!

Idag har jag och Eva vart på promenade med Mannis, jätteskönt! Har precis tryckt i mig en pizza å ska nog gå å vila lite nu... Ikväll ska jag till Anna å lägga order på minimarket! Är fruktansvärt sugen på vinterjackan därifrån, vi får se vad budgeten säger...

Puss på er alla söta vänner!
Lina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du var nöjd med kvällen det var vi oxå.
vi ses på tisdag då vill vi ha tårta.

Tack för trevlig kväll

puss o kram eva o hasse

2006-11-19 @ 20:46:00
Postat av: Ani

Tack för en toppen kväll Lina!

Kram

2006-11-19 @ 21:29:53
Postat av: Pinar

Tack för en jätte trevlig helg Lina å Anna.


kramar

2006-11-20 @ 15:16:04
Postat av: Lina

Tack själv Pinar! Det var jätte kul att träffas!!!
Hoppas det inte dröjer så länge tills nästa gång vi ses.

Kram

2006-11-20 @ 20:09:52
Postat av: Åsa

Alla grattis på jorden till dig min älskade Lina! Hoppas du får en ljuvlig födelsedag...
Älskar dig bästisen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback