Helgen som gick...

Efter en jättetrevlig helg är jag absolut redo för en ny vecka på Ego. Var så mycket folk i Lördags att jag misstänker att efter löning så sätter julhandeln igång ordentligt.

Helgen var somsagt jättetrevlig. I Fredags kom Stina från Uppsala och vi ( jag, Lina o Stina) myste med mat på Vedungnen och idol hemma hos oss. Lungt och skönt.
På lördan kom mer besök från Uppsala och Göteborg. Tjejlunch med de blivande födelsedagsbarner på Vero. Och lite halvdan arbetsdag i butiken. Tack Eva för du tog hand om Ego.

Kvällen hos Lina och Fredrik var precis så trevlig som jag viste att de skulle bli. Underbar mat och lagom mycket vin.

Klänningsproblemet löstes med en mörkblå Fröken Söt klänning.

Tack Lina för god mat och en toppen kväll!

♥ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback