I LOVE YOU!!!

Idag firar jag å Fredrik 4 år!!! Vi ska mysa med paj ikväll å förhoppningsvis nån bra film. Vi låg å prata massa minnen igår när vi skulle sova, roligt å mysigt!
I
dag har jag varit å hoppat med Umami, det gick bra. Bara det att det blåste så jävligt så hon vart väldigt spänd till en början(ridtält). Imorrn är det hoppträning med Nallen.

Igår hade vi fint besök från sthlm på ego när Moa och Olga kom förbi. Visa oss fantastiska väskor( som anna redan skrivit om) Blev lite sugna på att ta in dom. Nu längar jag efter dahrlings kläder samt jewels skinnväskor! Passar bra att det kommer in lagom tills man har fördelsdag...!!

Nu ska jag gå å förbereda maten tills F kommer hem.

Puss mina vänner.
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback