Jul & glädjekännslor.

Idag blev Arkaden julpyntad, och i morgon ska vi ordna med lite juls mys inne på ego.
Lina och jag var iväg och shoppade upp oss på lite julpynt och peparkaksfat!

Ihelgen är ju det skylltsöndag med allt vad det innebär. Öppet till 17 både lördag och söndag men det blir bara kul. Har ju så mycket nytt i butiken nu, är riktigt nöjd med hur det börjar se ut.

Har dykt upp hen hel del från d AHrling´nu oxå..

Bäst av allt, någonsin: 4 dagar kvar tills min älskling kommer hem!! LYCKLIG!


Ha en mysig kväll alla!
♥Anna

Kommentarer
Postat av: Åsa

Lina:
Jag hann aldrig ringa dig! Jag e i götet mellan den 20e och 26e! Du e så välkommen att hälse på! Ring mig imorgon om du vill, jobbar natt igen, jag va helt väck idag ju!

Postat av: LKU

Och nu är det bara TRE DAGAR kvar tills dom kommer, guuuud så underbart!! Pirrar det eller pirrar det? :-)
Hoppas allt väl med dig.
Kram, din soldatsyster

2006-11-24 @ 15:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback