Länge sen sist...

Jag har varit lite dålig på att skriva på bloggen...har helt enkelt inte haft tid.

På ego fronten så har det kommit in nya underbara klänningar från Stylein. C. Norrback väntas nästa vecka samt mer från dahrling. Stora skinn väskor från jewels ska också komma denna månaden. Det är som julafton när det kommer in nyheter lite när som helst. En svart cassie från RbM fick äntligen följa med mig hem idag, var mycket snygg med en vit långärmad under.

Ikväll blir det OC, hoppas det är bättre än förra veckan för det avsnittet var riktigt dåligt! Fredrik ringde just från Köpenhamn å sa att han kommer redan ikväll!!! Jippi!! Han har vart i Tjeckien å skulle egentligen komma imorrn, men så blev dom klara tidigare.

Nej nu måste jag hoppa i duschen å göra mig fin för min darling!

Gokväll
Lina

Kommentarer
Postat av: Storan

Jäla guskis!!! Vill me ha hem min pojke tidigare!!

2006-11-08 @ 19:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback