Stallet

Ska snart åka till stallet. Har inte vart där på evigheter känns det som. Men idag är det hoppträning och det ska bli skitkul!
Det börjar tunna ut lite med träningar nu när alla tävlingar för terminen är slut.
Ska åka ut så jag hinner pyssla med Nallen mycket innan vi ska iväg till träningen. Älskar att bara vara i stallet å pyssla med dom underbara djuren!!

Igår firade vi Håkan (fredrik´s pappa) födelsedag. Åt supergod lunch hemma hos dom å var se på bio och såg Borat. Inte så bra enligt mig inte heller speciellt rolig. Men sen så har man väl inte precis humor som andra heller... Trevligt var det iaf!

Nu ser vi fram emot Fröken Söt & C. Norrback denna vecka. Måste bestämma mig för kalas kläderna också. Fick förresten 3 par helt underbara skor från Ulla (F`S mor) igår, som vart hennes mor`s. Ett par blir det nog på kalaset för mig, gråa pumps med klädd klack och hålmönster i fram, helt underbara! 

Nej nu måste jag åka till stallet!

Kram
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback