Sunday

Ja då var det Söndag igen då. Jösses vad fort veckorna går.
Igår var vi på Wallmans salonger,  det var helt ok. Hade nog förväntat mig lite mera faktiskt. Satt å åt god mat , drack vin å pratade med Kristin så det var trevligt iaf.
Resten av gänget (Pictura) gick till bmb sen men när vi såg kön så vände vi och gick hem istället. Vad party jag känner mig... Men det var skönt att vakna helt frisk och pigg idag.
Kläderna igår blev tillslut; grå klänning från stylein, svarta strumpisar, madebyme halsband, svarta ankelboots med rosett å svart kuvert väska. Svarta naglar å sotade ögon, mycket svart med andra ord.

Nu ska jag öva på gitarren å äta mera russin.

/Lina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går det med spelandet på gotarren?

Om du behöver bättre noter så kan du väll medela mig.
Kramar från oss

2006-11-26 @ 19:07:57
Postat av: Anonym

Jag menar naturligtvis gitarren

2006-11-26 @ 19:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback