Utvilad!

Så var man hemma igen efter en jätte trevlig helg! Lina och jag hade det verkligen gott på Selma. Badade, åt gott, solade och bara tog det lungt! På kvällen åt vi god middag hos E och H med vin och kortspel.
Innan vi åkte hem idag tog vi en lång skön promenad. Nu är jag absolut redo för en ny vecka med förhoppningsvis många härliga leveranser till Ego.

Denna vecka hoppas jag på leverans från C. Norrback, Pimpinette och mera d ÁHrling.
Känns kul att utbudet bara blir större och bättre hela tiden...

Nu ska jag kura i soffan och vänta på att Harald ringer! Är nu bara 3 veckor tills han kommer hem!

Tack familjen för en trevlig helg!
Kram
Ani

Kommentarer
Postat av: hasse,eva

Det var bara underbart att få rå om er ett tag.

Hoppas att det inte dröjer så länge tills nästa gång.

Kramar till våra goa ungar.
Kram till Sarre oxå, och tack för hjålpen i lördags

2006-11-05 @ 19:57:29
Postat av: Anna S

Tack för en jätteskön minisemester hos er!
Bara kul å va på ego.

Kram

2006-11-06 @ 11:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback