25-års kalas...!?

Vet inte vad jag ska hitta på när jag fyller 25!? Middag å kalas i E&H´s hus i Sunne eller något här i Karlstad? Hmmm, nåt bör man väl hitta på iaf. Nån som är sugen på å resa hit; Åsa? Pinar? Stina vet jag kommer, lilla gullegrisen min. Johanna och Maria N och S?? Ni läser inte min blogg endå (vad jag vet...) Vad tycker ni Anna T och S, E & H???

Igår var det tävling i Arvika. Umami fick 8 fel (2 nedslag) kan berott på att jag hann rida fram i ca 3 min, endå nöjd eftersom det var hennes 1a start. Nallen nolla i 90 och dubbel nolla i 1m, sluta 9/35 st. Mycket stressig dag, men kul!

Idag har jag vart på Ego med E på em, ganska mycket folk trots Måndag före löning... Ska bli sååå kul å se PIMPINETTE och DAHRLING!!!! Längtar även efter dom stooora skinn väskorna från Jewels som beräknas dyka upp i början av Nov.

Puss å godkväll alla söta!
Lina


Kommentarer
Postat av: Pinar

Hej! kommer gärna å firar din 25-års dag. Kram Pinar

2006-10-24 @ 08:37:12
Postat av: Lina

Hej stumpan!
Va roligt att du vill komma! Isf blir det den 18/11. Men jag hör av mig när jag bestämt något. kram från velmajan.

2006-10-24 @ 18:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback