Burrrrr....

Ursh för sånt här vidervärdigt väder. Det är sånna här dagar jag saknar ett badkar!!! Tänk va mysigt å bada, tända ljus, lyssna på gubbar med gitarrer å ta ett glas vin. Det hade härligt nu! Istället får jag nöja mig med en varm ducsh, god mat å hockey. Inte fy skam det heller. Idag har jag tippat linköping vinst faktiskt, det såg inte bra ut sist mot frölunda. Men hoppas, hoppas endå.

Jag längat sååå tills nästa Lör då jag och Anna äntligen ska på SPA i Sunne, jösses va lyxigt. Eva och Anna S ska ta hand om Lilla Ego hela dagen.

Dagens sämsta: Fredrik är bortrest på min födelsdag.... :(
Dagens bästa: Jag leta i garderoben å hitta min underbara fuskpäls som jag köpte på secondhand för nåt år sen. Hade både glömt att jag hade den och hur snygg den var.
Dock väger det bra inte upp det dåliga.

/Lina

Kommentarer
Postat av: Storan

Jag ska tuta hos dej på födelsedagen! Ja vet, inte samma sak men jag vet hur min lilla vill bli go morrad på födelsedagen iaf!

2006-10-24 @ 22:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback