Camilla Norrback!

Idag kom en byx leverans från Camilla Norrback, helt underbara! Så pass snygga att jag var tvungen att köpa ett par direkt. Ska lägga ut en bild på dom snarast (eller ber Anna göra det..) 100% miljövänlig ull, gråa raka med hög midja å ett svart läderskärp i. Ja, ja det kanske inte låter så spännande men dom är de snyggaste jag provat på länge!
Annars har det vart väldigt mycket folk idag, jätte kul! Eva var här och vi var i väg och köpt mattor till entren, lyckta, lite höstkvistar, korg till den blivande fyndkogen som jag ska fixa på Fre. Så nu är det lite mer höstmysigt i butiken.
Imorrn ska jag iväg och hoppa med lilla Umami som kommit hem från sin fodervärd nu, det ska bli kul. Ska iväg och tävla med både Umami och Nalle den 22/10 så då kan det va bra att ha hoppat henne innan..!

Nej nu måste jag krypa ner under filten igen, det är så kallt här.. burrrrr...

Gonatt
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback