Dagens hopp!

106889-59

Idag hoppa jag Umami första gången på ca 2-3 mån, efter ha vart hos fodervärd. Det gick riktigt bra, hoppa bana på 90 cm. Hon är ju bara 4 år lilla damen så nästa sön blir hennes första tävling på lokalnivå. Tror att hon kan bli hur bra som helst, är så otroligt snabb i benen.

Nu har FBK gjort två urusla matcher irad, faan va tråkigt det är att kolla då! Nu får det bli skräpning.

Nu är jag så trött, måsta krypa ner i kojan å vänta på att Fredrik ska ringa och natta. Imorrn kommer han hem igen, längtar!!

Kram å Godnatt
Lina

Kommentarer
Postat av: hasse,eva

Lina det ser bra ut inför tävlingen.
vi ses på lördag och tränar med den andra kusen.
kul att allt gick så bra med Umami i dag.
FBK är under isen för tillfället .
Så ska en slipsten icke dras
natti natti Eva

2006-10-12 @ 21:58:25
Postat av: V

Åh, jag blir lika sugen varje gång jag ser bilder från dina bilder från hoppträningarna. Har fortfarande inte fått tummen ur.. :)

Postat av: Emma

Hej Lina! Har sett bilder på dig och Nalle på ridtravare.com, och måste fråga för jag är så nyfiken så jag dööööööörrrr. Hur gammal är du?
HA det bra! MVH
Emma

2007-11-09 @ 20:07:54
URL: http://masseochemsi.blogg.se
Postat av: Lina

Hej Emma, jag är 25 år. Har du också ridtravare?

2007-11-10 @ 17:53:55
Postat av: Emma

Hej! Visst har jag det =) Underbara små varelser...

2007-11-22 @ 08:20:50
URL: http://masseochemsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback