Fredag..

Jätte bra dag på Ego! Massor av nya kunder, jätte kul. Eva kom med en leverans stövlar och skor till våran vintage avdelning, riktigt snygga saker.
En blå casie följde med mig hem idag. I like.
Bäst av allt var när Harald ringde, har inte kunnat prata med honom på 3 dagar! Blev helt underbart lycklig ( jo, vissa saker är bättre än shopping!)

Nu har A.s och jag ätit middag och funderar på att ta oss ner till stan om ett tag. Får se vad det blir. Ska ju till Ego imorgon och innan dess hinna klippa mej!

Ha en underbar kväll alla!

Kram
Ani

Kommentarer
Postat av: hasse,eva

Kul att moderns leverans var till belåtenhet för både er mina små gullungar, och även för alla goa kunder som handlar på ego.


God natt och sov gott!!!!!!!

2006-10-27 @ 21:18:49
Postat av: Åsa

Haha! Jag visste att ni skulle dra er ut tillslut!

Help me woman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback