Kontrabas-Fredag

Ja, ikväll blev det en kontrabas-fredags middag, med pommes, lövbiff (till F) falafel å bearnaisås! Känns som på Kontrabasen, det är bara bäddsoffan i extra rummet, Hasse och 24karat som fattas...
Lite vitt vin blev det också, fast det fanns inte med i bilden på Kontrabasen, iallafall inte till middagen. Kanske lite senare men det visste ju inte Eva och Hasse om alls...he, he...
Ja, ja tebax till Strandvägen. Nu blir det lite mera vin å idol.

Imorrn kommer Eva och Hasse. Ska till Ego å jobba imorrn. Hoppas att Anna hittar riktigt bra kläder hos dahrling, men det gör hon säkert!!

Gokväll å kram!
Lina

Kommentarer
Postat av: hasse,eva

Hej Kontrabastjejen!!
Tror du vi va alldeles bakom vinkorken och inte märkte något. Men det va en fin deja vue.
Saknar du Kontrabasen och den fina ungdomstiden med Lurbo och Almtuna.Jag säger bara R,G Carlsson
R.C spelat i Timrå idag.

P & K Kontrabaspappan Hasse

2006-10-20 @ 21:49:18
Postat av: Lina

Kontrabas E&H; nää, jag saknar det inte direkt. Men det var tider det också å det var allt bra kul med LRK, kontrabasen å alla vänner. Men jag skulle aldrig vilja byta tebax!! Herregud, jämför bara Almtuna med FBK...!!!
Jo, det var lite svårt att dölja mina folköls fulla vänner ibland..(hasse har du tatuerat in eva på armen, med en yxa...he, he.

2006-10-21 @ 10:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback