Nytt på lilla ego vintage!

Vi har fyllt på med "nytt" på vintage avdelningen. Anna du måste lägga in bilder, Själv norpa jag en stickad grön och rosa randig polo klänning, helt underbar!
Var in på skopunkten å köpte på mig tre par skor också, två stövlar, svarta och röda och ett par svarta ballerina(4 paret(?) för i år...!? Dessa håller väl inte heller så länge... (förlåt stina...)

Oj, just det vi fick in Jojo & Malou idag, helt fantastiskt!!!! Nu väntar vi en del leveranser i Okt, jewels bags kommer in en hel del. Samma gäller dahrling. Ytterplagg från Pimpinette ska också dyka ut i dagarna och några nya bitchic väskor.

Nu ska jag och Fredrik äta kantarell soppa och grekist lantbröd, mums. Sen blir det mys med många filtar och tända ljus!!

PUSS., speciellt på Åsa och Stina som jag saknar såååå!


Kommentarer
Postat av: Anna

Inte puss till mej?

2006-10-06 @ 19:12:55
Postat av: Anonym

jo, men jag hinner aldrig börja sakna dig riktigt...

2006-10-06 @ 20:03:37
Postat av: Stina

Vaddå, skorna går väl aldrig sönder.. man måste bara klacka om dom.
Får se om jag kan ta mej till er nåt snart, kanske till Linas födelsedag. Denna gång kanske vi inte behöver smyga och gömma oss!
Ha de bra, puss och kram!!

2006-10-06 @ 21:14:34
Postat av: Åsa

Desamma till dig skönheten! E på jobbet. Lördagnatt e hippt att jobba, visst! Kyss å kärlek

2006-10-07 @ 20:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback