Onsdag

Min onsdag har vart bra. Pictura 07-12 å sen raka vägen till Ego, nya väskor från Jewels idag som Anna lagt ut bilder på, helt underbara!! Behöver, eller vill ha en av dom gråa.

Har även hunnit med att hoppträna med Umami idag, det gick kanon. Hoppa "farliga" hinder, iallafall för en 4-årig arab på ca 1-1,10 å det var då inga problem för damen.
Imorrn är det också hoppträning fast med Nalle, då på ridskolan. Både hästarna åker ju med till Arvika på sön å hopptävlar, det blir kul. Synd bara att jag inte kan följa med Anna till Sthlm å lägga order på Dahrling.

Nu ska jag ta min kaffekopp å filten å kolla om det går nån "tjetfilm" ikväll, vågar inte se annat när Fredrik inte är med... mörkrädd!!!

Ha det gott alla fina människor!
Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback