PSYK!!!

106889-54

Hjälp!! Det här var inte lite läskigt...!? Nu kommer jag aldrig att kunna sova inatt..!!
Uhhhh, måste skaka av det läskiga.

Igår kväll var det en otäck match att skaka av... det var inte roligt att vara FBK:are igår.. Men, men vi har väl också våra dåliga dagar. Men man blir lite bortskämd när man håller på Sveriges bästa hockeylag..!!

Idag har jag vart på Ego, har ändar om lite i butiken och fyllt upp med massa nyheter på vintage. Imorrn kommer Eva så ska vi fixa till vid entren bl.a.
Ikväll blir det ensamt med min nya mys filt jag fynda på hemtex.

Förresten, det är så kul att så många gamla Uppsala rävar hittat hit!! Hoppas allt är bra Linnéa och Nina! Nu är hjärtligt välkomna å hälsa på!

Nee nu blir det te!
Kram alla kära vänner.
Lina


Kommentarer
Postat av: Ani

gud! Psyk var nog att underdriva lite!!! Jösses!

2006-10-10 @ 20:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback