Sjuk...

Måndag och sjuk! Första dagen jag inte är i butiken. Det var inte igår jag var hemma en hel dag. tur att jag har världens underbaraste mor som tog ledigt och åkte från Sunne för att ta hand om Ego idag. Svart för mej att inte ringa och fråga hur det går hela tiden butiken är ju min lilla baby!

I morgon kommer troligtvis ytterplaggen från Pimpinette, lite försenade men så snygga! Även nyheter från d áhrling och förhoppningsvis från Stylein kommer snart dyka upp.
 Nu ska jag ta få i mej lite te och ta på mig något riktigt varmt innan jag går ut en liten tur med Mannis. Sen blir det raka vägen ner i soffan igen!


Ha det gott alla!

Kommentarer
Postat av: frida

Hoppas du kryar på dig snart! Kul att Karlstad fått en butik som din, det har jag saknat!! Den känns verkligen rätt i tiden, snygg inredning & bra & intressanta märken. Bra jobbat!

Det vore kul om det även gick att få en liten make-up avdelning. Med märken som tex becca, jelly pong pong & too faced. Kanske blir svårt men önska kan jag ju alltid!

2006-10-23 @ 17:23:06
Postat av: hasse,eva

HEJ PÅ DIG ANIE.
Nu måste du friskna till snart,så att din lilla baby och hennes kunder inte saknar dig. Men mamman och lillan klarar nog av att sköta om lilla Ego några dagar så att hinner krya på dig!
P och K från pappan!!!!
KRYA PÅ DIG

2006-10-23 @ 18:57:44
Postat av: Anna

Hej Frida! Kul att du gillar butiken! Vi har absolut i tankarna att ta in lite make-up i framtiden. Nu jobbar vi förfullt med ss 07, satsar på lite snygga bikinis och solglasögon. 2-3 nya märken kommer oxå dyka upp till våren! Så får vi inte glömma att det kommer mer nyheter redan under hösten!

Anna

2006-10-23 @ 20:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback