Snart helg

Torsdags kvällar är härliga för då är helgen snart här. Idag har jag vart ute å ridigt, mindre härligt i det här vädret.. Tror inte att Nalle tyckte det var så skoj han heller för han hade galet bråttom hemmåt.

Imorrn är det kort dag på Pictura å sen Ego som gäller. Har paxat en svart Cassie som kommit in nu, den är såå fin! Igår köpte jag en svart kjol med hööögmidja, har letat ett tag och när jag hitta en perfekt var det lika bra att slå till (förlåt ego att jag sviker...men jag var tvungen...) Känner ett oerhört shoppingsug just nu, får nog lov å shoppa lite till imorrn.

Imorrn har vi annons i newz, håll ut kik, den är väldigt snygg såklart!!! Vill även påminna om att vi har 15 % på skor och väskor nu (ej vintage)

Ihelgen blir det ego, ska ev gå på djävulen bär prada imorrn med Anna å Anna. Så har jag å Fredrik pratat om att åka till ikea, men vi får väl se om det lyckas pressas in...

Inatt ska man vara lycklig att man har ett tak å en säng....

Godnatt
Lina

Kommentarer
Postat av: Ani

Hmmm...är ut kik ett ord eller två? Antar du har rätt, du är ju praktiskt taget svenska lärare och mamma i ett!!
Klem o ses imorra!

2006-10-26 @ 21:09:23
Postat av: Lina

Nu är du allt bra mallig va..!! Utkik ska det vara.

Ses senare, kommer strax efter 13,00 idag.

2006-10-27 @ 08:56:08
Postat av: Ani

Ha,ha, ha, ha!!!

2006-10-27 @ 09:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback