Soliga Söndag!

106889-94Här en alldeles underbar klänning från Diane von Furstenburg s/s 07. Tror Anna skulle passa bra i den eftersom hon älskar nyckelpigor, hon tycker att dom är så vackra.

Idag har jag å Fredrik vart på skutberget. Det var sååååååååå mysigt att sitta i solen å dricka kaffe å äta mackor. Borde tagit med kameran en sån vacker dag, Fredrik tycke tydligen att jag såg väldigt rolig ut med mössa å solisar i hela ansiktet...."nu borde vi ta kort på dig å visa våra barn "(framtida då..!) Snodde med oss några vackra nypon pinnar som vi dekorerade med hemma. Nu har ätit pasta å veggiesås, gott faktiskt trots att det var jag som lagade.. Ikväll ska vi se på ondskan, iaf fram tills nyheterna sen brukar jag inte orka mera.

God kväll allesammans!
Lina

Kommentarer
Postat av: Ani

uhhh, nyckelpigor är inte o leka me..
Dock mycket söt klänning.

2006-10-29 @ 19:28:33
Postat av: hasse,eva

Nu är det nyheter kolla klart på filmen den är ganska bra.

kramisar mor

2006-10-29 @ 22:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback