Vardag på Ego

Ja idag var min första "hela" vardag på Ego. Slutar numera 12,00 från Pictura tis-ons så jag får mera tid för vår underbara butik!! Hur skoj som helst!!!
Traska runt lite på stan efter Ego, hitta tre par strumpisar, ett par m.blåa puffshorts och ett par gråa lack ballerina somfick lov att följa med hem....har ju inget sådans på Ego ännu... En randig topp från Rules by Mary fick också följa med, super snygg på!!

Helgen var bra med tävling, middag, bowling och Ego. Tävlingen gick ok, svår bana med maxade hinder!! I 1m klassen fick han nån knäpp och vägra på B i kombinationen...han har aldrig vägrat någonsin... I 1,10 så missa jag ett hinder pg.a lite för pigg häst... Men år mycket nöjd med hästen endå!! Det kan ju inte alltid gå toppen.

Nu måste jag duscha innan house wifes börjar.

Gokväll, kram, kram!
Lina















Kommentarer
Postat av: Stina

Hej Anna o Lina!!
Hoppas allt är bra med er och Ego!
Vad tror ni om en uggletröja till mej? Jag tycker dom var fina! Hoppas vi ses snart, kram kram!

2006-10-04 @ 09:38:47
Postat av: Ida

menmen här har man bott i karlstad länge och närman väl flyttar så dyker såna här trevliga affärer upp.
räkna med besök på måndag då jag ska dit och hälsa på kompisar.

2006-10-04 @ 15:46:38
Postat av: Lina

Du är sååå välkommen Ida!!

2006-10-04 @ 18:23:18
Postat av: LIna

Stina gumman, du skulle vara sötast i en uggla!! Hoppas vi ses snart!
Puss!

2006-10-04 @ 18:24:07
Postat av: Anna

Stina får uggletröja om hon kommer till k-d!

Puss gumman!

2006-10-04 @ 19:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback