Cassie klänning och Bitchic väska

Jag vill ha!!! Dom nya väskorna var såå fina och höstiga. Måste nog köpa en av dom och den blåa cassie klänningen, och made by me halsband, och den svarta stylein klänningen....
Anna, du är så fantastiskt duktig som lyckats få alla dessa underbara designers till oss på lilla ego!!

Jag är såå trött på mitt hår och nästan 4 veckor fick jag vänta innan frisören hade tid för mig... Ja, ja då kanske det blir lagom och gå igen precis innan 25-års dagen.

Nu ska jag snart gå och koja kanske läsa lite om Mick Jagger och compani först. Måste bara vänta tills magknipet som orsakats av vindruvor lagt sig.

Imorra har jag och Nalle på hoppträning, det ska blir så skoj!

God natt alla underbara
Lina


Kommentarer
Postat av: Pino

ååååå vad underbart. Grattis till nya butiken. Jag får komma upp nån dag och hälsa på er. Många kramar Pino

2006-09-07 @ 12:22:45
Postat av: Hanna

Nu har jag skrivit lite om er.. Blev farligt shoppingsugen idag. Lycka till!!

Postat av: Anna

Vad gulligt att skriva så snällt om oss, Hanna!

2006-09-07 @ 18:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback