Elitserie start!

Idag börjar elitserien!! Känns visserligen lite avlägset nu efter det låånga uppehållet men man kommer snabbt in i det igen. FBK möter Luleå hemma idag, hade vart jävligt kul å gå men väntar på bättre motstånd(frölunda på lör..)

Idag har jag jobbat från 07.00-17.30, är för trött för att orka städa garderoben som var planen för kvällen...Det är verkligen i stort behov, trotts att jag hade utrensning för nån månad sen... Tänk om man hade en jätte klädkammare, det skulle vara härligt det!! Man kommer inte långt på 4 garderober å en klädkammare å en byrå å ett förråd.. På två personer!! Varav den ena har en golfgarderob och den andra en hästgarderob också.

På Ons ska jag och Anna på mitt i city invigningen och mingla i lilla ego kläder, det lutar åt en klänning från stylein eller så kanske den sista Cassie klänningen (RbM) i svart får följa med mig..

Nej nu åker canal+ sport på, får ju inte missa "plingen"...

Kram och Puss
Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback