Fredag!!

Vaknade alldeles för tidigt imorse. Skönt att vakna innan klockan ringer. Har redan hunnit bada, dricka 2 stora koppar kaffe och pratat med min älskling.
Just fredag förmiddagar som denna saknar jag honom så mycket!

Vi har så underbara små rutiner...Lång sen frukost med tonfiskröra!
Tack älskling för du ringde så tidigt idag! Är så härligt att börja dagen med att prata med dig!! Älskar dej!!

Nu bär det av till butiken, hoppas verkligen Pimpinette kommer idag!!
Även en ny väskleverans borde dyka upp snart, behövs nog!

ha en härlig höst dag alla underbara!

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: hasse,eva

Hej gumman
Ville bara önska en underbar dag till dig
Kramar moder Eva

2006-09-15 @ 13:16:17
Postat av: Åsa

Har du det trist, ensamt, långtråkigt? Ring en pling! Fast varför skulle du ha det en fredagkväll? Det e väl bara jag som jobbar å sliter då?!

2006-09-15 @ 18:11:07
Postat av: Anna

Åni älskling! kom hit Anna s bjussar på middag o vin hos mig på norrstrand!!
Tänk va kul de skulle va!
ring om du har tråkit!
Kramen o pussen

Ani

2006-09-15 @ 19:09:08
Postat av: ullis

hej snyggingar! Säljer ni godsedjur i moderiktiga färger? sånt som passar en flicka i min ålder? en stor pokemon kanske? ;) Kram kram kram /kusinen

2006-09-15 @ 20:43:53
Postat av: Anna

ulla,fan va kul att du hittat hit. stor gul nalle te lill kussen!
Kram
Anna

2006-09-16 @ 02:11:39
Postat av: Lina

Hej lill kussen! En ponny med rosa man kanske passar lilla Ullisen..?
Hoppas allt är bra nere i Skåne!
Puss o Kram

2006-09-16 @ 17:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback