fredag...

Känns som det var jätte länge sedan jag hade tid att skriva något....
Nyheter i butiken: Rosa basker från Rules by Mary och en mellan blå kofta från samma märke. Kommer göra sig läskit bra till mina svarta måndagsbyxor och höga pumps....

Väntar med spänning på Pimpinettes ytterplagg...
Lite nya snygga vintage plagg har oxå dykt upp och jag kan tipsa om att i morgon ( lördag ) kommer ännu mera godbitar!!
Ska fotta lite snygga klänningar och stövlar och lägga upp här så ni kan se!

Nu har vi ( jag & Anna. S ) ätit tacos och tagit ett glas vin, får se vad som händer sedan.

Förövrigt längtar jag nog snart ihjäl mig efter HARALD!!!!
Lyssnar på Cicilia Lind och tänker på honom ( Han gillar den efter ett pår glas vin...gullungen)

Nu hoppas jag att han ringer snart så jag får säga hur mycket jag saknar honom!!

Ha en fantastisk fredag kväll alla jag känner & inte känner!

Kärlek
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback