Fredagkväll, trött!

Jösses vad trött jag är varje Fredagkväll... Ikväll blir det mysmiddag hos Anna med Eva, Hasse och min älskling. Hemma någelunda tidigt å se en film vore gott. Har jobbat både på pictura och lilla ego idag. Köpte yttligare en stylein klänning idag, dom är ju så underbara! Det blev 70´s dress, en svart goding med vita prickar högst upp och ett prickigt "band" som man kan knyta runt midjan eller ha i håret, döö fin! Det kom en ny bitchic väska idag igen, en leopardmönstrad, supersnygg! Får se hur länga jag kan hålla mig...

Imorgon blir det ego på dagen å ev en middag hos Anna på kvällen, Fredrik spelar nån golftävling å är borta hela dagen och kvällen, inge vidare å sitta själv hemma en lördag kväll.

Gokväll
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback