Hoppträning

Jag & Nalle

Idag var det hoppträning med Nalle mamma Eva. Tack Eva!! För att du alltid hjälper mig med Nalle och hoppningen. Efter hoppningen red jag och Eva gick med Mannis en sväng i skogen det var varmt som en högsommar dag, härligt! I skogen hitta vi ett litet hus(terränghinder) som Nalle glatt hoppa över, han är då inte rädd för att hoppa nåt den hästen(förutom vatten...) 

Hann in på lilla ego en snabbis också, traska in i ridbyxor, ballerina å jewels väska, tur att det var efter stängning. Imorrn blir det lilla ego efter lunch. Jag vill handla!!!

Tack Fredrik för pizzan, det var gott! Å tack även till Hasse som fixat så mycket i och med butiken idag.

Gonatt alla vänner, ni är underbara!
Lina

Kommentarer
Postat av: hasse,eva

Fin bild på Nalle, hoppas att det går bra oå tävlingen på söndag.
Vi synes

Kramis mder Eva

2006-09-15 @ 13:14:17
Postat av: Åsa

Så underbar du e när du flyger fram! Vill nog inte börja på ridskolan trots allt - de spänner in ALLA hästar i gummisnodd alltid, eh va? kyss bästisen

2006-09-15 @ 18:08:36
Postat av: lina

Åsa älskling, saknar dig!
Va konstiga hästfolk det finns överallt, varför..???

Hoppas du får en bra kväll å helg. Jag ska nog ta det lugnt, är sliten.
Puss!

2006-09-15 @ 18:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback