Höst,härliga höst!!

Jag älskar hösten! Så underbar luft ute, höstigt men fortfarande varmt!
Funderar på att städa garderoben. Behöver verkligen kolla vad som finns. Risken att shoppa lite för mycket under nästa vecka kan annars vara stor.
Så svårt när man har alla härliga höstplagg rakt framför nosen. En kort, röd a-linjeformad jacka från jojo&malou står högst upp på min lista iaf. Hoppas leveransen kommer tidigt under veckan!

Gårdagen var förövrigt trevlig. Lagade middag till Lina (kanske första gången jag lagade något som blev ok), lyssnade på musik och drack lite vin. Vid 23 tiden gick vi till BLÅ och delade en flaska vin med Anna.s. För ovanlighetens skull slutade kvällen på BMB. Inte likt oss!
Anna. S och jag promenerade hem och konstaterade att Lördagar inte är vår dag att gå ut på.

/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback