Kväll...

Inga bilder idag heller, tog med kameran till butiken men inga barerier!
Idag var det riktigt mycket att göra i butiken. Han knappt sitta ner i 5 min. Tur att min outröttliga syster kommer vid 4 tiden trots att hon jobbar hela dagen!!

Efter att vi stängt ( märkte knappt att klockan blev 6) gick Anna .S och jag och fikade på Wayne´s. Herre jösses vad man märker att det är höst! Höll på att frysa ihjäl, kan ha varit sista fikan på en uteservering för i år! Tror jag sagt det förr...

Nu börjar endel gobitar ta slut i butiken. Bara en sailor dress och en 70´s dress från underbara Stylein kvar...
Tur att vi har så mycket snygga leveranser att se fram mot!

Nu ska jag krypa ner i ett bad och vänta på att min älskling ska ringa...Bara 44 dagar tills vi ses igen!

Sov sött!
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback