Pictura och Lilla Ego...

Där tillbringar jag mina dagar, åker hemifrån 06.45 och är åter hemma runt 18.45. Lååånga dagar men det är det värt!! Snart fr.o.m vecka 40 så kommer jag att gå ner i timmar på pictura och jobba mera på lilla ego. Just nu känns det som om tiden inte räcker till riktigt. 

På Fredag kommer Pimpinette, det blir kul!!! Snart borde även Hanky Panky komma, det är många inne och frågar efter det nu och det ska komma när som helst. Sen dröjer det ju tyvärr lite innan lönen kommer... märkte till min stora förvåning att det bara fanns drygt 100 pix kvar på kontot å det kommer man inte lång på... Idag var Elin och Ulla inne på ego, det var roligt att träffa dom, det var ett tag sen.

Imorrn är det hoppning med Nalle som gäller, Eva kommer och ska hjälpa mig öva lite omhoppnings svängar inför tävlingen på Sön. Kul att komma ut på tävling igen, de två sista jag skulle på blev inställda så nu är vi laddade.

Nu vill jag att Fredrik ska komma hem från golfen så att han kan laga mat till mig!

Adjö
Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback