Sjukling...


Fick gå hem tidigare från jobbet idag, känner mig febrig eller gjorde för det känns bättre nu. Trodde jag skulle spy där ett tag, men det blev bättre efter ett par timmar i kojan med massa te.

Har skrotat runt i Fredriks mjukis kläder å tyckt lite synd om mig själv. Man blir inte omhändertagen på rätt sätt när Eva å Hase inte är här... varken sjukis tidning, halstablett eller fruktsoppan har kommit... Får se om han har med sig något när han kommer ifrån travet.

Nu måste jag försöka få nån mat i mig.. Ska se på Outsiders sen, såg att det var en tjej som hade en ponny hemma. Det skulle jag också vilja ha! Såg föresten en annons på en tre årig welch cob idag, sååå fin! Blir så sugen på att köpa en egen igen. Men det får vänta nu, jag har ju underbara Nalle!!

Sjukis kram på avstånd
Lina


Kommentarer
Postat av: hasse,eva

Hej lilla sjuklingen.

Hoppas du får något gott av F. när han kommer Nu ska jag åka och rida, jag ringer inte i kväll,om du skulle sova.Jag skickar härmed många krya på dig pussar från mej och H. Jig ringer i möra.

2006-09-25 @ 19:29:31
Postat av: Anna S

Hej gumman,
tror vi har samma sjuka, jag mådde dåligt och sjukanmälde mig från konsthistoriska frökenjobbet.
De är bättre nu efter en dag i sängen. Hoppas du också känner dig bra snart.

Massor me pussar på er alla vänner

2006-09-25 @ 22:20:02
Postat av: Lina

Tack, jag är bättre idag. Fredrik kom med sjukis grejer på kvällen och det brukar hjälpa.

Krya du med Anna!

Lina

2006-09-26 @ 15:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback