Söta Nalle!

Har just kommit hem från hoppträningen, det gick kanon. Han är så söt min lilla hopphäst. Snabb som vinden och sååå rolig att rida. Ser verkligen fram emot tävlingen den 17e i Grums!

Annars har det varit en lång dag på jobbet (pictura) På lilla ego flyger tiden iväg däremot. Men imorgon slutar jag tidigt och kan komma till lilla ego strax efter lunch. Fika har man blivit lovad också, i fika hörnan på ego. Våran fredags fika, min, anna, och annas kan ju inte utebli för att ego öppnats. Å så kommer världens bästa Eva och Hasse imogon, härligt!! Just det, färjestad spelar final i den där cupen(glömt vad den heter) i LLA på lördag, skulle va härligt att få gå på hockey igen!

Nu måste jag hoppa i duschen å sen blir det kojan.

Puss å gonatt allesammans,
Lina

Kommentarer
Postat av: Åsa

Puss å gonatt sötnosen!

Postat av: Charlotte

Jag skrev lite om er affär (som jag MÅSTE kolla in på lördag!) så jag lånade en blid från er blogg. hoppas det är OK? Lycka till med LillaEgo!

2006-09-07 @ 23:19:08
URL: http://barnliv.blogspot.com
Postat av: Anna

Vad kul! Du är så välkommen in på lördag!

2006-09-08 @ 08:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback