Tack för maten Anna. S!!

Då var min arbetsvecka slut! Tiden går verkligen så fort på ego! Nu har vi bara en enda Astrid lace klänning kvar! Var tvungen att ringa och höra om en kompleteringsorder..Det gick bra!!
Visade sig att vi var den första butiken att få in Styleins höst kollektion..stort!

Igår fick jag äntligen lagad middag, eller sallad! Anna.S gjorde kanske en av de godaste sallader jag ätit. Var helt galet lyxigt att ta ett bad och gå upp till middagen som var klar. Jösses vad härligt det ska bli när min älskling kommer hem.

Vid 23 tiden gick vi ner på stan.Tänkte lyssna på bra musik ute för en gångs skull så vi tutade iväg till K6.
Musiken var bra, det var allt! Kände oss ungefär 10 år äldre än alla andra..
En snabbis upp på ankan han vi me innan jag åkte hem!

Nu hoppas jag bara min älskling hör av sig så kan helgen för mig börja!

/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback