Tråkigt..!!

Det är så tråkigt att vara sjuk, känner mig ganska ok nu på em så jag kommer nog gå till jobbet morgon. Idag har jag sovit, kollat tv, druckit te å.. sovit... har börjat med garderoben också, phu det är jobbigt. Har hittils rensat en påse till Juvelen (eva´s secondhand i Sunne) en slängas påse och två ta ner i källaren påsar och endå är det proppfullt i garderoberna. Hitta två fina kjolar som jag hade glömt bort, en m.blå och en svart med höga midjor!

På ego väntar vi på leveranser från RbM, Jewels och yttligare en i från Pimpinett, hoppas dom dyker upp snart!!!

På Fre ska jag till frissan, det ska bli dööö härligt!!! Kan inte bestämma mig för om jag ska fortsätta med page eller om jag ska låta det växa lite nu..!? Vad tycks kära vänner??

Puss & Kram
Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback