Trött...

Kom ganska nyss hem efter en dag på ego. Vi har så trevliga kunder, alla är jätte gulliga. Det är kul.
Konstaterade att vi behöver kompletera endel ordrar. Så i början av veckan bör lite nyheter dyka upp från Rules by Mary. Mera av de underbara baskrarna ( som förövrigt var med i expressens fredagsbilaga idag) kommer bla. Blir som ett litet barn varje gång det kommer varor, sliter upp lådorna och står sen mitt i butiken och åhhhar mej.

Nu blir det fredagsmys med fryst fiskgratäng, soffa och mys i telefonen med min underbara fästman.
Är helt vansinnigt trött nu.

Imorgon blir det ego, sen ska vi avnjuta hur FBK leker till sig 3 poäng mot VF. Anna.S och förhoppningsvis Lina kommer så jag ska bjussa på sojakorv med bröd och Corona.


Lina - Tack för lilla fisken!

Alla ni andra - Ha en underbar fredagskväll!




Kommentarer
Postat av: Lina

Alla ni andra...inte jag...?? Varsågod för fisken, har ni badat? Ska du ha klänno imorra på ego?

2006-09-22 @ 20:47:50
Postat av: Anna

Jo, du med så klart!!
Fisken har badat men han kom inte riktigt igång som jag hoppats...Kanske inte följde instruktionerna så noga som jag borde.
Funderade på klännon ja köpte idag. Du me?

2006-09-22 @ 20:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback