UNDERBARA FREDRIK!!!! I LOVE YOU!!!

åh, min underbara älskling överraskade mig med en present idag när jag kom hem från stallet. Ingen dålig sådan heller, en resa till aten!!!  Vi åker inte förens i April men endå, va härligt att ha något sånt att se fram emot i vinter mörkret. Så nu ska jag leta info om staden, nån som har vart där och har något tips om vad man bör göra???

Det har vart en bra dag förövrigt också, kände mig helt bra imorse så jag knallade i väg till jobbet. Sen kom eva och vi hade lite provisorisk hoppträning, gick mycket bra. På sön är det tävling på lillerud, 1m och 1.10 m ska vi starta, kul!!!
Imorrn ska jag äntligen till ego och även på hockeyn med fredrik, det ska bli sååå kul!!!

Tack underbara älskling för Aten resan(och hockey biljetten...) Älskar dig!

Puss och Kram
Lina


Kommentarer
Postat av: Ani & Anna

Lyllo!!!!
Värsta snälla killen!! Vi vill me gå på matchen(& åka till Aten)
Kram!

Avis syster & vän

2006-09-27 @ 21:13:45
Postat av: Hanna

Är Eva & Hasse era föräldrar? (nyfiken)

Vilken drömkille ;)

Postat av: Lina

Eva och Hasse= Mor och Far!!! Världens underbaraste!!

mmmm,en riktig prins har jag!!!

2006-09-28 @ 12:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback