Underbara Pimpinette!

Tror jag fått ett nytt favvo märke eller iaf ett till, PIMPINETTE! Helt fantastiska plagg som efterlängtade anlände till Lilla Ego idag. Vill ha både klänningen å jackan! Blir svårt att välja ut något att ha på sig på mitt i city invigningen imorrn.
Förutom ett besök på Lilla Ego (där jag förövrigt träffade faster Helena å underbara kusinerna Astrid och Oskar) har jag hunnit med att jobba till 16.00, vart en sväng på gengåvan, solareturen, östpendeln och stallet. När jag kom till stallet och skulle kika i träningspärmen så hade en häst ätit upp den så nu har jag ingen aning om när jag har nästa hoppträning...

Nu ska jag laga ris, sen blir det duschen å mysdressen innan housewifes börjar.

Puss och Kram
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback