Vin och mark knopflers underbara gitarr!

Ja det är en favortit när helgen smyger sig på.. Precis som Hasse har jag blivit på gamla dar...he, he. Men härligt är det!
Idag har det vart en riktigt bra dag på lilla ego, mycker komplimanger för butiken får vi och det är såå roligt att höra! Var farligt nära att köpa cassie dress från rules by mary idag..igen.. Vet inte vad det blir för kläder ikväll, det enda jag bestämt mig för är sotade ögon..nåt mer bör det väl bli..! Snart kommer Anna så jag håller på att göra en äppelpaj, mumsigt.

Gokväll alla söta!


Kommentarer
Postat av: hasse,eva

Hasse????? vem faan är Hasse? Kan han vara den bästa Hasse som finns?
Ha en underbar kväll Lina och Anna


Puss från Äva

2006-09-09 @ 20:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback