Go kväll vänner!

Då var påsken slut...helt fantastiskt skönt att vara ledig några dagar. Har myst med älskling mest men även ätit gott, träffat familjen, tutat lite vin och varit ute i vårvädret(inte idag då...). Nu har vi en jätte rolig vecka framför oss. Som jag skrev tidigare väntar vi en hel del leveranser...En fav som jag räknar med ska dyka upp i slutet av veckan är Petra dress Från Stylein. Dolda fickar och snurrade axelband, söt och slapp.
106889-456

Förutom leveranser har vi visningen på Fredag vilket kommer inebära en del provningar under veckan. Lina och jag har oxå börjat snegla efter några nya märken till butiken....vi får se vad det blir!

Nu mys och te i soffan med min goding!

Kärlek
   A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback