Helgen...

var väldigt bra! Min älskling kom hem i Fredagskväll:)
Igår var vi ute å firade Eva som fyllde år i Torsdags, vi var på Leprechaun(stavas det så...?) och åt sen var vi å bowla, tror jag vann faktiskt...;) Blev ganska tidigt i kojan eftersom jag var uppe och red KM på idag, det gick väldigt bra och vi vann och blev klubbmästare;)

Nu är det bara 4 dagar kvar tills vi åker till Aten, det ska bli helt underbart!
Nu ska jag gå å duscha å smörja mig med brun utan sol...;)

Tack alla för en trevlig helg!

Pussar
L

Kommentarer
Postat av: Linnea

Såg bilder på dig när du blev klubbmästare. Grattis! Vad fina ni var. Hihi!

2007-04-23 @ 09:46:08
Postat av: lina

hi, hi, jag fick hälsningen från dig...blev lite paff...;
Kram

2007-04-23 @ 19:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback